درب اتوماتیک، جایگزین های هوشمند و لوکس و بسیار راحت هستند و جایگزین درب های پارکینگ سنتی شده است. در اول، این درب ها به جهت لوکس بودن جای خود را می دهد به صنعت ساختمان و کم کم به یک ضرورت برای زندگی بشر امروزی تبدیل شده است.

اپراتور های این درب ها، زندگی روزانه شما را با ارایه تنوع وسیعی ازدیگر محصولات جهت درب های پارکینگی، درب های ورودی و کرکره های پنجره ای آسان تر می کند.

موارد استفاده

این سیستم ها با استفاده از تکنولوژی روز دنیا جز لاینفک ساختمان ها، اماکن تجاری و مراکز صنعتی شده است. درب اتوماتیک خانگی، امنیت و آرامش و آسودگی را برای شما مشتریان و زیبایی را برای ساختمان شما به ارمغان می آورد. درب اتوماتیک صنعتی، جهت ورودی سوله هاو کارخانه ها، انبار به کاهش مصرف انرژی و بهره بری بالا کمک زیادی می کند. شرکت با سابقه ای طولانی در طراحی و اجرای درب های اتوماتیک با بکارگیری پرسنل فنی مجرب و آموزش دیده، با ارایه به ترین کیفیت، خدمات و سرویس های دوره ای در طول مدت گارانتی محصول، سیستمی مورد اعتماد جهت تداوم همکاری های طولانی مدت را برای مشتریان خود فراهم کرده است، درب اتوماتیک شیشه ای طیف گسترده ای از انواع درب ها این اجازه را به شما می دهد که تمامی نیاز های خود را برآورده سازیم و با بکارگیری از دانش روز دنیا و تیم فنی آوادر، آمادگی اجرای انواع سیستم های درب اتوماتیک مسکونی و صنعتی و طراحی درب های خاص را داریم. استفاده از درب های اتوماتیک در مکان های متعددی وجود دادر از جمله: 1) انبار کالاها، 2) در فرودگاه ها، 3) خدمات باربری، 4) بنادر ها و مراکز های مختلفی وجود دارد. درب های اتوماتیک به صورت اتوماتیک و باخودکار درهنگام اتش شروع به کار کردن می کنند، و از امنیت بالایی برخورد دار هستند.

درب اتوماتیک

انواع درب اتوماتیک

  •  درب اتوماتیک پارکینگی

الف: درب های لنگه ای و یا دو لنگه لولایی

ب: درب های ریلی و یا کشویی

  •  درب اتوماتیک شیشه ای نفررو

الف: درب اتوماتیک شیشه ای کشویی

ب: درب اتوماتیک شیشه ای لولایی.

درب های اتوماتیک شیشه ای و درب های اتوماتیک، در های داخلی و بیرونی، تجهیزات جانبی و سیستم های کنترل مربوط به آن ها تحت عنوان مشخصات فیزیکی در قانون ویژه استفاده معلولین مصوب 1995 در نظر گرفته شده است. در بازکن درب اتوماتیک یا برقی می تواند به منظور سهولت در دسترسی در های ورودی سنگین یا در های سرسرا ها نصب شود.

استفاده نا مناسب از سیستم درب اتوماتیک شیشه ای و درب اتوماتیک، با قرارد ادن کنترل آن ها در محلی غیر قابل دسترس می تواند مانعی آسان شود. در چنین شرایطی، مطلوب است که کارکنان، سرویس های خدماتی و ارایه دهندگان خدمات آموزشی، تغییراتی را تحت این ضوابط برای ایجاد دسترسی آسان اعمال نمایند. درب اتوماتیک یا درب اتوماتیک شیشه ای را طوری تنظیم می کند که در زمان مشخصی از روز مراجعه می نمایند مشکل ساز خواهد شد.

درب اتوماتیک

انواع سیستم های درب اتوماتیک

  •  سیستم هیدرولیکی (روغنی)
  •  سیستم های پنوماتیکی (بادی)
  •  سیستم های الکترومکانیکی (گیربکسی)

تجهیزات ایمنی

در سیستم های درب اتوماتیک، برای این که از آسیب رساندن به افراد و وسایل نقلیه هنگام حرکت جلوگیری شود، باید از تجهیزاتی استفاده نمود که هم حرکت درب را اعلام کند و هم در صورت عبور فر یا وسیله هنگام حرکت درب، آن را به نحوره مناسب متوقف نماید یا باز کند. معمولا برای این منظور از تجهیزات زیر استفاده می شوند.

حسگر های مادون قرمز

این حسگر ها که اصطلاحا چشمی نیز نامیده می شوند دارای دو قسمت جداگانه فرستنده و گیرنده هستند. یک جفت از این حسگر ها گیرنده، فرستنده، در بیرون و یک جفت دیگر در فضای داخل در دو طرف نصی می شود حداقل ارتفاع نصب 25 سانتی متر است و آن ها را در محل هایی که امکان نصب روی دیوار نباشد، بر روی پایه های خاصی نصب می شوند. محل نصب حسگر ها در دو طرف درب اتوماتیک نوع ریلی و پایه های نصب را نشان می دهد.

نحوه قرار گیری فرستنده و گیرنده در دو طرف درب ریلی، دید از بالا پایه ای نصب چشمی طرز کار حسگر ها به این نوع صورت می گیرند که دستگاه فرستنده نور مادون قرمز را توسط یک دیود گالیم آرسند وید و بخش می کند این اشعه توسط یک فتودیود روی گیرنده دریافت می گردد.

موتور الکترونیکی

در اکثر موارد برای سیستم های در باز کن اتوماتیک از موتور های تک فاز استفاده می شود در سیستم های درب اتوماتیک صنعتی ممکن است از موتور های سه فاز استفاده شود و این موتور ها باید قابلیت های چپگرد راستگرد شدن را داشته باشند سیم های موتور به ترمینال های مدار الکترونیکی وصل می شوند، این موتور های در توان های 50 وات تا چند کیلو وات برای درب های مختلف از نظر اندازه و وزن مورد استفاده قرار میگیرد و تن ها در مورد درب های دو لنگه از دو موتور استفاده می شود ولی در بقیه موارد یک موتور مورد استفاده قرار می گیرد.