درب های شیشه ای اتوماتیک

 درب های شیشه ای اتوماتیک امروزه یکی از پرکاربردترین وسیله هایی است که در بیشتر فروشگاها، مغازه ها، هایپر مارکت ها مورد استفاده قرار میگیرد. هنگامی که درب های شیشه ای اتوماتیک را برای ورودی های مغازه یا فروشگاه خود انتخاب میکنید مهم است که همه نیازهای شما را برآورده سازد.

اگر مانند همه افراد طرفداران درب های شیشه ای اتوماتیک هستید، قبول خواهید کرد که آنها بهترین راه برای ورود به مکانی هستند. می توانید در فروشگاه های تجاری، خرده فروشی ها، ورودی های فرودگاها، دفاتر MNC، بیمارستان ها، کلینیک ها، اماکن عمومی ، فروشگاه های تجاری خاص و بسیاری مکان های دیگر درب های اتوماتیک را پیدا کنید.گروه صنعتی آوادور یکی از گروهای با سابقه در تولید درب های شیشه ای با کیفیت است. تولید کننده انواع درب اتوماتیک شیشه ای، ایران و خارجی و همچنین آچیلان در می باشد.

شما میتوانید برای سفارش و خرید درب مورد نظر خود با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.


این فناوری زندگی هر یک از ما را بسیار آسان و سرگرم کننده کرده است. پله برقی ها ، آسانسورها و درب های اتوماتیک چند مورد از پیشرفتهای پیشرفت تکنولوژیکی است که از نظر معماری در اختیار ما قرار گرفته است. و درب های اتوماتیک جالب ترین از اینها هستند. این فقط ما یا شما نیستیم که درب های اتوماتیک را دوست داریم، بلکه همه افراد از همه گروه ها درب های شیشه ای اتوماتیک دوست دارند و خیلی دوست دارند از درب های اتوماتیک استفاده کنند. شرکت ها و افراد بازرگانی همچنین درب های اتوماتیک را گزینه ای مناسب برای مکان خود می دانند.
درب های اتوماتیک از نظر سبک و طیف گسترده ای هستند. اما محبوب ترین درب های اتوماتیک درب های کشویی اتوماتیک هستند . در اینجا چند دلیل وجود دارد که دقیقاً به شما خواهند گفت که چرا آنها از بقیه بهتر و محبوب هستند. بنابراین، در اینجا ما به مزایای انتخاب یک سیستم درب کشویی اتوماتیک نگاهی می‌اندازیم.

حل کردن ترافیک و شلوغی

در بین درب های شیشه ای اتوماتیک درهای کشویی اتوماتیک برای مناطق شلوغ و دارای ترافیک بسیار عالی هستند زیرا آنها فضای بسیار زیادی را دربر نمگیرند. این امر باعث می شود آنها را در مکانهایی مانند فرودگاه های بین المللی بزرگ که مردم زیادی در جهات مختلفی برای رسیدن به پرواز خود عبور مرور میکنند و یا مغازه هایی که فضای آنها محدود است، انتخاب کنند، انتخاب خوبی برای این مکانها هستند. آنها همچنین به ایمن نگه داشتن محیط مغازه یا فروشگاه به شما کمک می کنند. فناوری TightSeal یکی از فناوری هایی ایمنی بروزی است که در درب های شیشه ای اتوماتیک بکار رفته است. این فناوری در هنگامی وزیدن بادهای شدید فضای داخلی مکان مورد نظر شما را از آسیب و خسارت حفظ میکند.

داشتن ایمنی لازم

درب های شیشه ای اتوماتیک یک انتخاب ایمن برای شما است. زمان نصب این نوع شیشه ها خطر آسیب دیدگی یا آسیب دیدن محدود میشود. از آنجا که درها باز می شوند، فرصت کمی برای گرفتار شدن و گیر افتادن در درها وجود دارد و فناوری هایی مانند حسگرهای ایمنی، باز شدن به موقع با فناوری آمپر سنج یا فشار سنج و حسگرهای جانبی باعث افزایش ایمنی هر درب کشویی اتوماتیک می شوند.
یکی دیگر از مزیتهای درب های شیشه ای اتوماتیک، این است که هرکسی می تواند از یک درب کشویی اتوماتیک برای ورود به ساختمان استفاده کند. حسگرهای هوشمند بدان معنی است که افرادی که به دسترسی غیرفعال نیاز دارند می توانند از سیسم فعال آن عبور کنند. و همچنین آنها راه هایی خوبی برای مسیرهای فرار هستند. در این نوع درب ها سنسورها به شما اطمینان می دهند که هیچ مانعی برای افرادی که باید فوراً از ورودی عبور کنند وجود ندارد. و در امکاناتی مانند بیمارستان ها می توان از استانداردهای بالای بهداشتی استفاده کرد زیرا ورود بدون تماس خطر انتشار میکروب را به حداقل می رساند.

متناسب با فضای شما

درب های شیشه ای اتوماتیک می توانند متناسب با نیاز ورودی های شما تنظیم شوند. در صورت محدود بودن فضا ، درب های کشویی ساخته می شوند تا در درون دیواره ساختمان ناپدید شوند و نیازهای حرارتی مختلف با ویژگی هایی از قبیل شیشه عایق بندی شده، فن آوری TightSeal و بسته شدن سنسوری آن برآورده می شوند.بنابراین چه در بیمارستان ، فروشگاه مواد غذایی یا خرده فروشی، هتل، دفتر یا ساختمان عمومی و یا هر جای دیگر ، درهای کشویی اتوماتیک همیشه مورد توجه است زیرا می تواند مزایای بزرگی را برای شما و محل کار شما داشته باشد.

از آنجا که کنترل اصلی در فرآیند باز و بسته شدن درب های اتوماتیک سنسورها است ، باید انواع سنسورهای مورد استفاده برای کنترل باز و بسته شدن درب های اتوماتیک را بررسی کنیم

1- سنسورهای چند منظوره:

این نوع سنسور وجود عابر پیاده و حرکت نزدیک به محدوده درب را حس می کند.

2- سنسورهای حرکت رادار:

از این نوع سنسور برای تعیین حضور عابران پیاده در محل چگالی افراد موجود در اماکن استفاده می شود. این نوع سنسور با حسگر با کیفیت و دقیق مشخص می شود. همچنین از ویژگی های شناسایی مواد خارجی ورودی به مکان هایی مانند پلاستیک و چوب استفاده می شود.
این با شناسایی کالاها و تمایز آنها از افراد گذر متمایز می شود.

3- سنسورهای حرکت مادون قرمز منفعل:
از طریق تابش حرارتی ساطع شده توسط اشیاء ، این نوع سنسور می تواند اشیاء را شناسایی کرده و از نزدیک در ورودی ها به ساختمان را از درب مشخص کند تا روند باز شدن را انجام دهد.

4- آشکارساز فعال مادون قرمز:

این یک سیگنال راسل است که توسط گیرنده دریافت می شود. کارکرد گیرنده این است که رهگذران را شناسایی کند، چه افرادی باشند و چه اشیاء از طریق اشعه منعکس شده از هویت شخصی که فرستنده برای گیرنده می فرستد.


از جمله مزایای استفاده از این نوع سنسور:
1- سنسور را در محدوده 0 میلی متر تنظیم کنید.
2- فرستنده را می توان هر از گاهی آزمایش کرد.
3- هرگونه چیزهای عجیب و غریب غیر از هویت انسانی را مشخص می کند.

آرین در با ارایه انواع خدمات درب اتوماتیک و تعمیرات آماده انجام تمام کارهای مربوط به اتوماتیک نمودن انواع درب ها و نصب انواع دوربین مداربسته برای منزل و محل کار شما می باشد. آرین در با داشتن مهندسان و متخصصان کارآزموده و متخصص آماده خدمت به همشهریان گرامی میباشد. کافیست با مشاوران ما تماس بگیرید و در مورد قیمت، نوع نصب، طرح های مختلف اطلاعات لازم را کسب مینمائید

ضخامت مناسب شیشه در درب های اتوماتیک چیست؟

ضخامت ضخامت شیشه از نوع درب به دیگری متفاوت است به طور کلی ضخامت شیشه مورد استفاده در این نوع درب ها از 4 میلی متر تا 12 میلی متر است.
بهتر است ضخامت 7 میلی متر را در درهای تک شاتر نصب کنید ، در حالی که ضخامت بیش از 7 میلی متر بهتر است.

در هنگام نصب درب شیشه ای اتوماتیک چه خصوصیاتی باید در نظر گرفته شود؟

1- وزن درب و چه بخشی از درب ساخته شده است.
2- توانایی موتور متحرک به دلیل اینکه مسئولیت حرکت درب را بر عهده دارد.
3- درجه حرارت تحمل شیشه و اجزای درب.
4- انرژی الکتریکی مصرف شده توسط سیستم درب اتوماتیک.
5- سرعت باز و بسته شدن.
6- امکان تنظیم زمان تنظیم موقعیت های شروع و باز.