مشتری ها درب های شیشه ای اتوماتیک را به سایر دربها ترجیح می دهند

تحقیقات نشان می دهد که استفاده کنندکان از درب های شیشه ای ارزش بالایی را برای درب های اتوماتیک قرار می دهند و تقریبا 99٪ از آنها اولویت درهای اتوماتیک را نسبت به درب های دستی بیان می کنند. با توجه به نظرسنجی هایی که از مصرف کننده ها گرفته شده است.

مهمترین مکان هایی که باید درب اتوماتیک داشته باشند عبارتند از:

• بیمارستان ها
• فرودگاه ها
• هتل ها
• مراکز خرید
• فروشگاه های خرده فروشی
• فروشگاهای بزرگ


پاسخ دهندگان در این نظرسنجی همچنین دفاتر پست را به عنوان مکان مهمی برای درهای اتوماتیک تشخیص می دهند ، اما اغلب درب های شیشه ای اتوماتیک به ویژه در دفاتر کوچکتر یافت نمی شوند.

انواع درب های شیشه ای اتوماتیک

ده ها درب شیشه ای اتوماتیک وجود دارد، در سبک های مختلف ، اندازه ، رنگ و طرح های مختلف. شما به آن درب های شیشه ای اتوماتیکی که در فروشگاه مواد غذایی محلی خود می بینید ار میتوانید در فروشگاه یا محل کار خود ببینید.

گزینه های مورد نظر ما عبارتند از:
• درب های شیشه ای اتوماتیک چرخان
• درب های شیشه ای اتوماتیک تاشو
• درب های شیشه ای اتوماتیک کشویی

مزایای درب های شیشه ای اتوماتیک

_راحت بودن درب های شیشه ای اتوماتیک

میهمانان شما از عدم باز کردن یک درب دستی سنگین، به ویژه اگر کودک و یا بسته ای همراه یا دست آنها باشند، بسیار چالش برانگیز است قدردانی می کنند.
همانطور که یکی از سازندگان این نوع دربها گفت: "بیایید فقط برای افراد معلول طراحی نکنیم بلکه برای همه درب های شیشه ای اتوماتیک را طراحی کنیم . در صورت امکان، به ویژه با حجم زیاد مردم، این موضوع را باید درک کرد. "
ممکن است عجیب به نظر برسد ، اما وجود درهای اتوماتیک می تواند به بازدید کنندگان شما کمک کند تا شما را به عنوان یک رهبر در صنعت خود ببینند. درهای اتوماتیک این تصور را ایجاد می کنند که تجارت شما مدرن است و این می تواند به صورت ناخودآگاه به توجیه قیمت های بالاتر محصولات و خدمات کمک کند.گروه صنعتی آوادور یکی از گروهای با سابقه در تولید درب های شیشه ای با کیفیت است.

تولید کننده انواع درب اتوماتیک شیشه ای، ایران و خارجی و همچنین آچیلان در می باشد. شما میتوانید برای سفارش و خرید درب مورد نظر خود با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

_ سهولت استفاده و نگهداری

درهای اتوماتیک پیشرفته امروزی درب ها با بالاترین استانداردهای کیفیت و ایمنی تولید می شوند. با نصب مناسب و کمی نگهداری منظم ، کارکرد روزانه باید ساده و بدون دردسر باشد.

مزیت‌های درب‌های شیشه‌ای اتوماتیک (پارت دوم)

_ بسیار اقتصادی

درب های شیشه ای اتوماتیک بسیار اقتصادی تر از آن چیزی است که ممکن است باور کنید. در هنگام جمع تفریق کردن اعداد ، حتماً در چرخه عمر محصول و صرفه جویی در مصرف انرژی مؤثر هستند. درب های اتوماتیک که به طور صحیح نصب و نگهداری می شوند، قطعا اندازه هزینه ای که برای آنها پرداخت کرده اید عمر خواهند کرد.

_ صرفه جویی در انرژی

شاید فکر کنید نصب درب اتوماتیک هنگام مصرف انرژی هزینه زیادی برای شما در بر خواهد داشت ، اما این طور نیست. درب های شیشه ای اتوماتیک فقط در مواقع ضروری و به طور کامل بسته می شوند ، که به طور مؤثر انرژی تلف شده را کاهش می دهد و هزینه های گرمایش و سرمایش سالانه را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. روش های مختلفی برای به حداکثر رساندن صرفه جویی در مصرف انرژی شما نیز وجود دارد ، از جمله نصب درب گردان با قفل هوا یا درب چرخشی کم مصرف که دسترسی آسان به افراد را فراهم می کند.
قانون کشور برای رعایت حق افراد دارای معلولیت ممکن است تجارت شما را ملزم به نصب درب اتوماتیک کند. میلیون ها نفر به نوعی از کار افتاده اند که باعث می شود باز کردن درب دستی در بهترین حالت و در بدترین حالت برای آنها غیر ممکن باشد. درهای اتوماتیک بدون در نظر گرفتن سن و توانایی ، دسترسی ایمن و راحت را برای همه فراهم می کنند.

_ پشتیبانی از حجم بالای ترافیک رهگذران

اگر یک ساختمان آنقدر شلوغ باشد که تعداد زیادی از مردم در تمام طول روز داخل و خارج شوند ، درهای کشویی بهترین گزینه ها برای این مکانها پر تردد هستند. دلیل این امر این است که یک درب کشویی اتوماتیک به راحتی اجازه می دهد تا افراد زیادی وارد محل شوند و همزمان بدون ایجاد شلوغی، محل را ترک کنند. این بهترین حالت برای یک مرکز خرید یا یک مکان عمومی یا یک ساختمان خصوصی است که در بیشتر ساعات روز شلوغ است و بسیاری از افراد را به عنوان مثال یک مرکز خرید داخل و خارج می کند. درهای کشویی خود را به داخل دیوار می کشند و فضای زیادی را برای عبور مسافران فراهم می کند. همچنین درها شفاف هستند و این به افراد دو طرف درب اجازه می دهد تا نگاه کنند و از بروز هرگونه برخورد جلوگیری کنند. همانطور که می توانند فرد را ببینند، می توانند نقطه خود را تغییر داده و از بروز حوادث جلوگیری کنند.


گروه صنعتی آوادور یکی از گروهای با سابقه در تولید درب های شیشه ای با کیفیت است. تولید کننده انواع درب اتوماتیک شیشه ای، ایران و خارجی و همچنین آچیلان در می باشد. شما میتوانید برای سفارش و خرید درب مورد نظر خود با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.