تعمیر و نگه داری انواع دربهای اتوماتیک شیشه ای، تعمیر موتور درب های اتوماتیک ،تعمیر کنترل باکس دربهای اتوماتیک، تامین تمامی قطعات دربهای اتوماتیک،در کمترین زمان .تعمیر برد، فولی و تسمه تایم درب اتوماتیک، قلتک وهنگر و کلید چند حالته انواع درب اتوماتیک، نگه دارنده کاور اینکودر موتور، چشمی درب، مادون قرمز بین درب، فابریک BEA بلژیک و غیره، معرفی یک مدل جک درب اتوماتیک پارکینگ برای نمونه نصب قفل منشی یا همان قفل مقابل برقی o&p اسپانیا  ریموتی نمودن  درب چوبی مدیر عامل برای جلوگیری از تردد غیرضروری تعمیر انواع کرکره برقی و درب اتوماتیک تولید و راه اندازی کرکره برقی و ارایه کلیه خدمات آن اعم از فروش تجهیزات و یراق آلات بخشی از فعالیتهای دیجی در است.
نصب درب اتوماتیک 156181

نصب درب اتوماتیک
تعمیر کرکره برقی


اشکالات کرکره برقی  به سه بخش عمده هست :

1) تیغه

2) موتو

3) گیرنده

مربوط می شود، در صورتی که هر کدام از این موارد بعد از گذشت زمان دچار ایرادی شوند باید قطعه معیوب یا تعمیر یا تعویض گردد و این امر بعد از بازدید کرکره برقی می توان اعلام گردد و با معرفی قطعه معیوب هزینه تعمیر آن را معین شود. بخش اصلی تعمیرات مربوط به موتور کرکره برقی اعمال کرد و تیغه آن می باشد که بعد از گذشت مدتی یا تعدادی از تیغه ها بر اثر فشار و عوامل طبیعی حالت خود را از دست می دهند و در این گونه موارد باید قطعه مورد نظر تعویض گردد درب های اتوماتیک خاصیت های مختلفی دارند و کاربردهای زیاد که در سراسرتهران وجود دارد و از معایت خوبی برخود دار هستند و مورد استفاده عموم قرار می گیرد.

نصب درب اتوماتیک و فروش انواع آرام بند قیمت جک آرام بند تنظیم جک آرام بند فروش انواع جک آرام بند آرام بند درب حیاط آرام بند درب ورودی آرام بند king کره جک آرام بند cisa آرام بندهای NHN آرام بند ریوبی RYOBI قیمت درب اتوماتیک پارکینگ V2 ،CALYPSO سیستم درب های  اتوماتیک الکترومکانیک برای درب های دولنگه و قابلیت های وجود  دارد و درب بازکن اتوماتیک مخصوص دربهای دو لنگه، قابلیت آزاد شدن با کلید خلاص کن دستی در مواقع های اضطراری و قطع برق در دو مدل ۴۰۰ کیلوگرم و عرض هرلنگه ۲٫۵ متر ، ۵۰۰ کیلوگرم و عرض هرلنگه ۳ متر، مناسب برا آپارتمان های حداکثر ۲۵ واحد تعمیرات،کرکره، برقی تعمیرات سرویس و نگهداری ، کپی ریموت کنترل جک برقی پارکینگ امروزه در بسیاری از ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند.

براساس ساختار درب، سیستم های مورد استفاده در درب های اتوماتیک پارکینگی به دو گروه درب اتوماتیک لولایی و کشویی تقسیم می شود:

بخش های اصلی تشکیل دهنده درب اتوماتیک لولای عبارتند از:

جک هیدرولیک یا الکترومکانیک، مدار فرمان، چراغ فلاشر، چشم ایمنی (فتوسل) رسیور و ریموت درب اتوماتیک لولای را براساس نوع جک به دو گروه هیدرولیک و الکترومکانیک می توان تقسیم نمود. جک الکترومکانیک از موتور الکتریکی، گیربکس و شفت متحرک تشکیل شده و جک هیدرولیک که با استفاده از فشار روغن کار می کند از سیلندر و پیستون هیدرولیک، موتور الکتریکی و پمپ روغن تشکیل شده است. جک الکترومکانیک معمولا  درب های سبک ترهستند و با تردد کمتر پیشنهاد می شود و در مقابل جک هیدرولیک برای درب های سنگین تر و با تردد بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و توصیه می شود توضیحات تکمیلی در خصوص مشخصات فنی انواع جک های درب اتوماتیک لولایی و ویژگی های آنها در بخش مقالات در سایت ارائه شده است.نصب درب اتوماتیک بازویی برای پارکینگ ساختمان ها علاوه بر آسان نمودن تردد برای ساکنین، ایمنی ساختمان را افزایش داده و همچنین امکان استفاده یکی از روش های کنترل هوشمند و ساختمان (BMS) را فراهم می کند انتخاب اپراتور مناسب برای درب اتوماتیک بازویی (لولایی) توضیحات تکمیلی در خصوص پارامترهای اثرگذار در انتخاب دستگاه و مکانیزم عملکرد اپراتور درب های اتوماتیک بازویی (لولایی)‌ در بخش مقالات ارائه شده است.
نصب  درب اتوماتی  سیستم های درب بازکن به خاطره رفاه بیشتری برای مردم طراحی شده است و از امنیت بالایی برخودار هستند، که در مکانهای مختلفی مورد استفاده قرار گرفته شده است. نصب درب اتوماتیک شیوه های مختلفی دارند طراحی و تولید این نوع درب های اتوماتیک از قبیل نیم گرد و گرد کامل تولید می شود و در طرح های مختلفی به بازار عرضه می شوند.

مراحل نصب و راه اندازی سیستم درب اتوماتیک

بعد از انتخاب سیستم درب اتوماتیک با توجه به نوع درب، موقعیت  محل و خواسته مشتری
1- نصب تابلو و تجهیزات مکانیکی و الکتریک سیستم
2- سیم کشی تابلو و سایر تجهیزات
3- تنظیم عملکرد برد الکتریکی روی حالت عملکرد مطلوب
4- تست پله به پله مراح باز و بسته شدن درب
5- تنظیم (ریگلاژ) میکرو سوئیچ های مسیر حرکت درب
5- آزمایش نهایی و تحویل سیستم
برای درک بهتر و آشنایی با نحوره نصب و راه اندازی و کارکرد اجرای سیستم درب بازکن اتوماتیک با توجه به اطلاعات که از دفترچه راهنمایی دو نمونه از این سیستم ها استخراج  شده اس، مراحل نصب و راه اندازی یک نمونه از آنها را مورد بررسی قرار می دهیم.

قسمت مکانیکی

برای بالا بردن نیروی موتور تک فاز و انتقال آن، جهت باز و بسته کردن در از یک سیستم مکانیکی استفاده می شود در اکثر موارد از جعبه دنده گیربکس برای این کار استفاده می شود پس از افزایش نیرو و نحوه انتقال آن به درب، بستگی به نوع درد دارد و به  روش های گوناگون صورت می گیرد برای دربهای ریلی یا کشویی نیرو توسط یک چرخ دنده از محور محرک مکانیکی به دنده های شانه ای نصب شده زیر در منتقل می گردد. در مورد درب های یک تکه که به طور عمودی باز و بسته می شوند و در پایه یک تکه چرخان، نیرو توسط زنجیر یا تسمه انتقال می یابد. برای تقویت کلنگی یا دولتی توسط بازو یا همان جک ها در باز و بسته می گردد انتقال نیروی موتور توسط زنجیر نشان می دهد.
برد الکترونیکی:
این مرد جهت کنترل و تنظیم زمان حرکت دست به کار می رود و محل قرارگیری آن در سیستم های مختلف متفاوت است. به عنوان نمونه این برد در سیستم های درب های ریلی روی دستگاه اصلی و در سیستم های درب های لولایی به صورت جداگانه در یک تابلو کنار در نصب می گردد. برد الکترونیکی سیستم های درب اتوماتیک ریلی و لولایی نشان داده شده است.
قسمت های مختلف یک نمونه برد الکتریکی در این مبحث توضیح  داده می شود
حال به شرح قسمت های فوق می پردازیم
ترانس تغذیه: ولتاژ تغذیه اصلی سیستم ۲۲۰ ولت، توسط ترانس تغذیه به ولتاژ مورد نیاز مدار  الکترونیکی که معمولا ۲۴ ولت است تقلیل می یابد.
کارت رادیویی: کارت رادیویی به عنوان گیرنده امواج رادیویی ارتباط بین ریموت کنترل و دستگاه اصلی را برقرار میکند.
رله ها: رله ها برای اعمال دستورات کنترلی به موتور و لامپ ها به کار می رود.
ولوم های تنظیم: ولوم های تنظیم برای تنظیم قدرت موتور یا زمان حرکت و ایست موتور به کار می روند.
کلید های ریز تنظیم: کلیدهای مینیاتوری که به همراه ولوم ها جهت برنامه ریزی سیستم به کار می روند.
دیپ سوئیچ ها: مجموعه کلید های ریز کنار هم هستند که برای برنامه ریزی سیستم به کار می روند.
ترمینالهای اتصال: برای ارتباط دستگاه عصبی با عناصر دیگر سیستم از ترمینالهای اتصال استفاده می شود.
LED های نشانگر: حالات کار و حالات تنظیم بردار را LED  ها نشان می دهند.
فیوزها: برای حفاظت در برابر اضافه بار از فیوز استفاده می شود.

انواع دربهای شیشه ای
۱- درب اتوماتیک کشویی
۲- درب اتوماتیک تلسکوپی
۳- درب اتوماتیک منحنی
۴- در اتوماتیک گردان
۵- درب اتوماتیک زاویه ای
6- درب اتوماتیک تاشونده
7- درب اتوماتیک لولایی
8- در اتوماتیک بیمارستانی انواع فریم ها.