طراحی درهای شیشه ای به شرح زیر است


1. درهای تک لولایی
این یک نوع درب شیشه ای است که به صورت دلخواه یا در یک یا دو جهت حرکت می کند و حرکت باز و بسته شدن این لولا های تعیین شده برای آن این نوع درب را کنترل می کند و باید وزن درب را تحمل کند تا در استفاده مکرر آسیب نبیند. این نوع درب باید فضای پشت درب را داشته باشد تا اجازه باز و بسته شدن به آن داده شود.



از مهمترین ویژگی های این نوع درهای شیشه ای


1- این نوع شیشه ها می توانند یا با یک قاب چوبی یا بدون قاب)طراحی شوند.
2- در فضاهای محدود استفاده می شود.
3- در این نوع درب های شیشه ای ، تمام اندازه ها مطابق با مساحت موردنیاز در دسترس می باشند ، با توجه به اینکه لولا دارای وزن هر اندازه می باشد.
4- از ورود حشرات و از ورود آب به ویژه آب باران جلوگیری می کند.


2. درهای فرانسوی:
این دو درب شیشه ای است که در قسمت باز آنها قرار دارد و هر درب از دیگری دور می شود و هر درب از طریق لولا حرکت می کند و می تواند یا فقط به داخل یا خارج یا فقط یا در هر دو طرف باز و بسته شود.


مزایای استفاده از این نوع درب
1- با استفاده از مواد چوبی یا مواد پی وی سی می توان یک قاب خارجی را برای آن ساخت.
2- این نوع درب های شیشه ای که می توانند مساحت بیشتری را نسبت به قبلی (درب های یک لولایی) بپوشانند
3- استفاده از یک گذرگاه بزرگ در مکان های باریک توصیه می شود.


3. درب های دو برابر
این گروه از درهای متوالی است که از طریق لولا به هم وصل می شوند و این نوع می تواند یا با یک قاب یا بدون قاب طراحی شود.این نوع درب بر روی میله ثابت بوده و از درهای پایین پشتیبانی می کند.


از جمله مزایای استفاده از این نوع درب شیشه ای
1- بسته به نوع طراحی داخلی و خارجی محل ، می تواند فقط از داخل یا خارج یا از هر دو جهت باز و بسته شود.
2- بیشتر انواع این درب شیشه ای از بالا به حالت تعلیق در خواهند آمد بنابراین حتماً در اطراف تراشیدن این نوع درب باید تکیه گاه هایی وجود داشته باشد تا وزن آن را تحمل کند تا با استفاده مکرر آسیب نبیند.


4. درهای محوری
این یک یا چند درب است که از بالا و پایین در وسط درب نصب شده است و می توان از دو جهت باز و بسته شوند. در صورت باز شدن، دو گذر جداگانه باز می شود و در صورت بسته شدن دو گذر بسته می شود.


از جمله مزایای این نوع شیشه ها موارد زیر است
1- وزن این نوع درب شیشه ای نسبتاً زیاد است و به محور درب محکم نیاز به تکیه گاه دارد
وزن سنگین آن به دلیل اول اندازه و مساحت آن در مرحله دوم به یاتاقان های زیر و بالای درب است که باعث بسته شدن و باز شدن می شود.
2- یک منطقه بزرگتر را پوشش می دهد و بر خلاف (درب های فرانسوی / درهای تک لولایی) نصب در دهانه های بزرگ ترجیح داده می شوند.
3- این نوع درب شیشه ای نیاز به داشتن فضاهای جلوی و پشت آن خالی دارد تا در باز و بسته شود.


5. درهای کشویی
این نوع درها در جهت نمایش فقط در سمت چپ یا راست حرکت می کنند و این نوع با این ویژگی مشخص می شود که به فضای پشت یا جلوی درب احتیاج ندارد ، بنابراین می توان از این نوع برای پوشاندن مناطق بزرگ استفاده کرد.
آرین در با ارایه انواع خدمات درب اتوماتیک و تعمیرات آماده انجام تمام کارهای مربوط به اتوماتیک نمودن انواع درب ها و نصب انواع دوربین مداربسته برای منزل و محل کار شما می باشد. آرین در با داشتن مهندسان و متخصصان کارآزموده و متخصص آماده خدمت به همشهریان گرامی میباشد. کافیست با مشاوران ما تماس بگیرید و در مورد قیمت، نوع نصب، طرح های مختلف اطلاعات لازم را کسب مینمائید


از جمله مزایای استفاده از این نوع زیر
1- فضای خالی را پشت یا جلوی آن نگذارید تا در هنگام استفاده فضای زیادی را اشغال نکنید.
2- این نوع درب می تواند از سنگین ترین و ضخیم ترین انواع شیشه درست شود زیرا از پایین و از بالا روی میله ها پشتیبانی می شود، بنابراین بار در طول میله ها توزیع می شود.
3- درهای کشویی نیازی به تکیه گاه ساختاری ندارند و لوازم جانبی خاصی برای نصب ندارند زیرا همانطور که اشاره کردیم روی میله های کششی کار می کند.
4- این نوع درب ها می توانند بدون قاب طراحی شوند.
5- درهای کشویی، درهایی هستند که دارای دهانه بزرگ یا بازوی عبور هستند.


6. درهای انباشته
این نوع درب بسیار شبیه به درب های کشویی است.اما سیستم نصب آن متفاوت است زیرا از چندین درب زیپ دار متوالی تشکیل شده است که می توانند برای قفل و باز کردن فشرده شوند و این درها در پشت درب شیشه ای ثابت یا یک قسمت ساختاری ثابت قرار دارند. هنگامی که درها بسته یا به هم فشار داده می شوند، درها به هم وصل می شوند تا بتوانند قفل را کنترل کنند.


از جمله مزایای این نوع درب ها
1- مشخصات درب های کشویی از نظر توزیع بار در امتداد میله ها مشابه است، بنابراین بیشترین وزن شیشه قابل استفاده است.
2- در مکان های باز و بسته قابل استفاده است.
3- گذرگاه بزرگی برای عبور مرور است.
4- از آنجا که این نوع درب از چندین درب کشویی متوالی ساخته شده است ، می توان از آن برای پوشاندن نواحی بزرگ یا دهانه استفاده کرد.


چرا بهترین سازندگان برای نصب درب اتوماتیک و شیشه ای انتخاب شده اند؟


انتخاب بهترین سازندگان برای نصب درهای شیشه ای یکی از مهمترین معیارها نصب مناسب این نوع درب های حساس است. و اگر سازندگان تخصصی برای این ساخت و نصب درب های شیشه ها انتخاب نکنید، علائم زیر را مشاهده می کنید:
1- در ساخت درب های شیشه ای ، لاستیک باید در اطراف قاب درب های شیشه ای مورد توجه قرار گیرد و لاستیک باید به درستی نصب شود تا نشت آب یا هوا نکند.هنگامی که باران می بارد و یا درب های شیشه ای را میشورید، می فهمید که آب به داخل محل نشت میکند.
2- نصب لولا برای درب های شیشه ای بسیار مهم است و اگر به درستی نصب نشود ، لولا درب با استفاده مکرر آسیب می بیند.
3- نصب میله های تحتانی و فوقانی درهای کشویی باید مسطح باشد و سطح بندی میله ها با استفاده از لیزر یا مقیاس آب انجام شود.
آرین در با ارایه انواع خدمات درب اتوماتیک و تعمیرات آماده انجام تمام کارهای مربوط به اتوماتیک نمودن انواع درب ها و نصب انواع دوربین مداربسته برای منزل و محل کار شما می باشد. آرین در با داشتن مهندسان و متخصصان کارآزموده و متخصص آماده خدمت به همشهریان گرامی میباشد. کافیست با مشاوران ما تماس بگیرید و در مورد قیمت، نوع نصب، طرح های مختلف اطلاعات لازم را کسب مینمائید