درب های شیشه ای و شیشه ای اتوماتیک

درب دو قسمتی: این نوع درب از دو درب تشکیل شده است که هرکدام در جهت خلاف هر یک حرکت می کنند.
تک اسلاید: این نوع از یک بخش تشکیل شده است که به چپ یا راست حرکت می کند.

روش حرکت اتوماتیک درب: درب های دوتایی در بیش از یک شکل و بیشتر از حرکت باز و بسته شدن طراحی شده اند از جمله انواع طرح ها:


روش خطی: در این نوع ، هر قطعه در جهت مستقیم برعکس دیگر حرکت می کند. این روش کلاسیک سنتی محسوب می شود. و روش باز کردن این سیستم درها ، یا هر کرکره ای در صورت دو برابر در جهت مخالف می چرخد و مقدار باز و بسته شدن از 1100 تا 3000 میلی متر شروع می شود. یا فقط در سمت راست یا چپ فقط اگر درب منفرد باشد و میزان باز و بسته شدن از 700 میلی متر تا 2000 میلی متر باشد. این نوع سیستم برای راهروهای فراری و آتش نشانی مورد استفاده قرار میگیرد.


روش باز و بسته منحنی: این نوع شیشه ها از جلو خمیده هستند و جلوه ای زیبا از معماری را به نمایش می گذارد.


مسیر باز و بسته شدن زاویه ای: این یکی از بهترین و مدرن ترین روش هایی است که بخصوص در فروشگاه ها بکار رفته است تا به رهگذران اجازه دهد آنچه در داخل فروشگاه است را ببینند و همچنین شکل متمایز و مدرن مدرن که شکل خاصی از ساختمان را به آن می افزاید. زاویه باز و بسته شدن ممکن است به سمت داخل یا خارج باشد. میزان باز و بسته شدن از 800 تا 1500 میلی متر شروع می شود. همچنین انواع دیگری از درب های شیشه ای موجود است که در بعضی از مغازه ها و آزمایشگاه های پزشکی (درهای نوسان) استفاده می شود

این نوع درب با باز و بسته شدن به گونه ای مشخص می شود که خلاف آن است، یعنی هر قفسه درب قفسه دارای لولا می باشد و دهانه آن از هر دو جهت است.

از آنجا که کنترل اصلی در فرآیند باز و بسته شدن درب های اتوماتیک سنسورها است ، باید انواع سنسورهای مورد استفاده برای کنترل باز و بسته شدن درب های اتوماتیک را بررسی کنیم

مزایای استفاده از درب های شیشه ای اتوماتیک چیست؟

1- انعطاف پذیری بسیار عالی در استفاده و حفظ عمر درب به دلیل تماس مستقیم با درب، چه با دست و چه با پا، وجود ندارد.
2- هزینه نصب این نوع درب زیاد نیست، بلکه هزینه متوسط است، زیرا برای شما بسیار اقتصادی است.

۳- استفاده از درب شیشه ای به خودی خود در مغازه ها و فروشگاه ها انتخاب مناسبی است زیرا نشان می دهد آنچه در داخل فروشگاه کالاها و وسایل موجود است و همچنین این نوع شیشه سفت شده و در برابر خراشیدن، زمین و آب مقاوم است.

4- درهای کشویی شیشه ای مکان بزرگی مانند درهای سنتی را اشغال نمی کنند که از لولا برای آنها استفاده می شود.در هنگام باز شدن به فضای اضافی احتیاج ندارند.

5- درهای کشویی شیشه ای جلوه ای مدرن به محل کار یا ساختمان شما می دهند و امکان رسم و چاپ روی آن وجود دارد ، مانند نوشتن نام مجله یا آرم فروشگاه به روشی زیبا و متفاوت.

5- انواع مختلفی از شیشه وجود دارد ، مانند شیشه سکوریتی عایق حرارتی، به این معنی که فضای داخلی محل در دمای آن نگهداری می شود و هزینه مصرف انرژی الکتریکی را کاهش می دهد.

6- تمیز کردن درب های شیشه ای آسان است بر خلاف درهای سنتی که تمیز کردن آنها دشوار است.


آرین در با ارایه انواع خدمات درب اتوماتیک و تعمیرات آماده انجام تمام کارهای مربوط به اتوماتیک نمودن انواع درب ها و نصب انواع دوربین مداربسته برای منزل و محل کار شما می باشد. آرین در با داشتن مهندسان و متخصصان کارآزموده و متخصص آماده خدمت به همشهریان گرامی میباشد. کافیست با مشاوران ما تماس بگیرید و در مورد قیمت، نوع نصب، طرح های مختلف اطلاعات لازم را کسب مینمائید.